24-40 uur | MBO | Automotive | Tijdelijk met zicht op een vaste aanstelling | € Bruto per maand
Organisatie-omschrijving
Onze opdrachtgever is sinds 1981 een volwaardig en veelzijdig garagebedrijf in Hengelo. Zij zijn erkend service dealer van MAN, VW Bedrijfswagens, SEAT en SKODA en verkopen alle merken personen-, bedrijfs- en vrachtwagens.
Dit familiebedrijf biedt met ruim 60 medewerkers een breed en kwalitatief hoogstaand producten- en dienstenpakket. Hierbij kun je denken aan inkoop, verkoop, lease, financiering, verhuur en onderhoud en reparatie.
De werksfeer is klantgericht en eerlijk en de lijnen zijn kort. Als goed werkgever hebben zij oog voor hun medewerkers, van wie de meesten al lange tijd voor het bedrijf werkzaam zijn.
Ter aanvulling van de Lease-administratie zijn zij op zoek naar een accurate en klantvriendelijke Administratief medewerker Lease. Houd jij ervan om gestructureerd te werk te gaan, ben jij van nature nieuwsgierig om werkprocessen te optimaliseren en word jij blij van klantcontact? Dan is dit jouw baan!
Functie-omschrijving
Als administratief medewerker ben je, samen met je collega, verantwoordelijk voor de volgende taken:
- Archiveren en beheren van administratieve documenten en gegevens.
- Aanmaken en beheren leasecontracten, facturatie.
- Voertuigen tenaamstellen en verzekeren.
- Belastingaangiften.
- Beantwoorden van telefoon, e-mail en andere correspondentie met betrekking tot lopende contracten;
- Administratieve ondersteuning van de leaseadviseurs.
Ons aanbod
- Je krijgt een baan bij een gezond en groeiend bedrijf met een prettige, familiaire werksfeer. Jouw input is belangrijk!
- Een fulltime baan, invulling vanaf 24 uur per week is ook mogelijk.
- Een jaarcontract dat bij wederzijdse tevredenheid wordt omgezet in een vast dienstverband.
- De mogelijkheid je verder te ontwikkelen door middel van cursussen en opleidingen.
- Jouw salaris past bij je achtergrond.
- 24 Vrije dagen en 13 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband.
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijven.
- Pensioenregeling PMT.
Wij vragen
- Een afgeronde MBO 3 – 4 opleiding in een relevante richting.
- Enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
- Het vermogen om prioriteiten te stellen, efficiënt en nauwkeurig te werken.
- Je hebt een dienstverlenende persoonlijkheid en goede communicatieve vaardigheden.
- Maar je bent vooral een fijne en stabiele collega, je voelt je betrokken bij je werkomgeving.
Is dit jouw baan?
Mail dan jouw CV met een korte motivatie naar info@nieuw-wervingenselectie.nl of neem voor meer informatie contact op met Ria Nieuwenhuizen, bereikbaar op telefoonnummer 0614058815.